ברכת שנה טובה מהמנכ”ל החדש, אליאב גייסמן

מתוך תחושת אחריות וזכות גדולה קיבלתי על עצמי את ניהול העמותה. מי כמוכם יודע, שנכנסתי לנעליים גדולות בפן המקצועי ובפן האישי כאחד .

ברצוני להודות לוועד המנהל של נגבה ולכם, שותפים יקרים, על האמון והתמיכה הנותנים  לצוות ולי את הכוח להמשיך לפעול ולהמציא את עצמנו  מחדש מול האתגרים העומדים בפנינו.  אעשה ככל יכולתי להמשיך את העשייה הנחוצה והמשמעותית כל כך עבור ילדי, נערי ומשפחות נגבה.

שנת תשפ”ב נפתחה בשעה טובה. החניכים חזרו לבתי נגבה בתחילת ספטמבר  ופעלנו לפני ובין חגי תשרי. קדמו לחזרת החניכים שבועיים  אינטנסיביים של ימי היערכות, לימוד וגיבוש הצוותים . ימי העיון התמקדו בין השאר בנושאים שנועדו לתת מענה לבעיות המיוחדות לתקופה זאת: פעילות בתנאי אי וודאות, מצבי קורונה,  בידודים  ומצבי מלחמה.

מיקוד נוסף היה בנושא החינוכי שנבחר לשנה זו : “חינוך לאיכות הסביבה וקיימות”. נושא זה כולל תחומי למידה רבים והקניית מיומנויות לשיפור חיינו בעת הזאת. נושא זה יכלול בין השאר דאגה לשימור הסביבה מפני זיהום הן בתחום הטבע והן בתחום יחסי האנוש, שימוש נכון בטכנולוגיות החדשות למטרת פיתוח יוזמות, פיתוח מנהיגות חיובית להשפעה על הסביבה וליצירת שינוי בהתנהגות מבזבוז לחיסכון  מושכל. וכמובן הפעלת מיזמים בשיתוף המשפחות והקהילה של חניכינו.

ידידים יקרים, העמותה לה אתם שותפים, מוכנה בזכותכם לכל תרחיש ואתגר, חינוכי, חברתי, בריאותי או בטחוני לטובת ילדי, נערי ומשפחות הדרום וירושלים. אנו עושים הכול להגשים את חזון העמותה ולתת לכל חניך הזדמנות שווה, לא משנה היכן גדל ומאיזה משפחה הגיע.

אנו מזמינים אתכם לבקר ולראות במו עיניכם את פעילותינו. ועד ביקורכם הקרוב, אני מזמין אתכם להיות שגרירינו. לשתף בפעילות העמותה  את מכריכם ולתת לעוד משפחות מהארץ ומחו”ל הזדמנות  לחבור למשפחת נגבה ולהצטרף לחוויה של נתינה, אהבת הארץ, ומתן הזדמנות לילדים להיטיב את עתידם. ילדי נגבה זקוקים תמיד ובתקופה  מורכבת זאת, במיוחד, לתמיכתכם.

מאחל לכם ולמשפחותיכם שנה טובה ומבורכת, בריאות והגשמת כל תקוותיכם. אליאב גייסמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *