“התמיכה שלך חיונית עבורנו, הודות לך הכל אפשרי”

חברים יקרים של נגבה,

הילדים שלנו יודעים זה מכבר, שהעולם מלא בעוולות ושאנחנו פועלים יחד לתיקונו. ארצנו נכנסה לתקופה טראגית וחלק גדול מהאוכלוסייה חש בהשפעות האכזריות של המלחמה המתמשכת, בתקופה זו העמותה שלנו עומדת למבחן יותר מתמיד. חלקנו משרתים בצבא, אחרים מתנדבים ורובנו מנסים לנהל חיים בצל המלחמה כמיטב יכולתנו.

הודות לאמינותנו ואיכות המבנה המרכזי  שלנו, קיבלנו אישור  מפיקוד העורף ,לפתוח את המתחם שלנו באופן חלקי בבאר שבע כך נוכל להבטיח שכל ילדינו יחזרו לשגרה באופן זה או אחר . למי שעדיין קשה אנו מציעים ליווי מרחוק וביקורי בית. 

האתגרים אכן עצומים: מצוקה כלכלית במשפחות, לחץ נפשי , חשש מפינוי שיוביל לבידוד, אובדן עוגנים.

בעזרת ה’, נצא מהתקופה הדרמטית הזו, אבל הצעירים שלנו יזדקקו להרבה מענים. בנוסף לשירות השוטף שלנו, הם יצטרכו לקבל עוד יותר תשומת לב, חום ,אמפטיה ,תמיכה רגשית  או פסיכולוגית מותאמת אישית . לעתים קרובות מאוד, כבר אי אפשר לעזור לילדים שלנו בלי לסייע למשפחות שלהם המתמודדות בפערים רבים ומגוונים . המשימה שלנו כרוכה לעתים , בסיוע גם לסביבה המשפחתית , אע”פ שאנו מנסים להגביל מקרים אלו בקפדנות רבה.

עם זאת, איננו רוצים לוותר על מה שמייחד אותנו ועל מטרתנו לקדם את הילדים ולא רק להגן עליהם. בנגבה, הילדים נמצאים בעדיפות ראשונה, ואנחנו מקדישים להם את כל המאמצים.

כידוע כל חברי הוועד המנהל וחלק מאנשי הצוות  פועלים בהתנדבות מלאה .כולם אנשים מוכשרים ומסורים, העומדים לשירות העמותה מדי יום.

ברגעים קריטיים אלו, אנו שואפים להוסיף לעולם טוב וצדק ובעיקר למנוע הרחבת הפערים החברתיים.

תודה על תמיכתכם בנו , היא חיונית לכולנו ! מכל הלב,    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *