קיץ של כיף בנגבה!

סוגרים בהצלחה שנת לימודים מאתגרת, ופותחים את פעילויות הקיץ המהנות, המלמדות והחוויתיות לחופש הגדול.
קצת לפני פגרת הקיץ, יצרנו חוויות חדשות >>

תודות לשותפות ארוכת שנים עם יס פלאנט באר שבע, הצלחנו השנה להוציא את כל ילדי העמותה לסרט בחווית צפיה ונשנושים כמו שרק הם יודעים! נהנינו, צחקנו, התגבשנו, והצטלמנו עם הכוכבים במתחם- ביניהם ספיידרמן בכבודו ובעצמו 😉
המשכנו עם פינוקי גלידה במיוחד לימים החמים של הקיץ עם הטעמים הנפלאים של גלידת chillbox שפינקה אותנו ב- 3 ק’ ל גלידה במגוון טעמים מתוקים בכל הצבעים!

בבית נגבה, השחקן וכוכב הילדים והנוער מיכאל גבעתי הגיע אלינו לשוחח עם הילדים ולספר בין היתר על המסלול שעבר, על התפקידים שביצע, וענה בסבלנות רבה על השאלות החכמות והמעניינות ששאלו הילדים. לבסוף הצטלם עם הילדים שהיו נרגשים מאוד לנוכח הביקור והאירוח. יצאנו מלאים באבק כוכבים…

עוד פעילויות גיבוש ויציאות נרשמו בספר הזיכרונות שלנו תודות ל: פארק הטרמפולינות- “פאנקי מאנקי”, מוזיאון הילדים- “לונדע”, “לייזר טאג”, לונה פארק,באולינג באר שבע ומתנפחי מים מטורפים שהגיעו עד אלינו לבתי נגבה!

במועדון הנוער  פעלנו הקיץ תחת נושא: “גיבוש ואחדות”- נהנינו מפעילויות שונות ומגוונות אשר מטרתן היתה ליצור חיזוק גאוות היחידה של הנוער, הכנה חשובה של כיתות ו’ העולים ומצטרפים לנוער, ושיתוף פעולה של 2 המועדונים יחדיו. במסגרת זאת נהנו הנערים והנערות מסדנת נגרות, סדנת אומן חושים, פעילות “וואטר טאג”, פעילות “מאסטר שף”, פעילות שיא של יומיים אשר כללה שינה במועדון בנושא “משחקי הרעב”, פיינטבול, פעילות גיבוש “ODT”, טיול אופניים ועוד!
יוצאים לפגרת הקיץ ונתראה בשנת הלימודים החדשה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *