מסיימים שנה בנגבה! וועדות הערכה שנת תשפ”א

מתחילת השנה אנו דואגים להציב מטרות ויעדים עבור כל ילד וילדה תוך כדי מעקב צמוד ובשיתוף פעולה מלא מול ההורים והמורים בבתי הספר (אשר בין היתר מתבקשים לפני כל וועדה למלא טפסים על מצב הילדים), על מנת ליצור התקדמות משמעותית בפן הלימודי, ההתנהגותי, החברותי והערכי.

לשם כך אנו מבצעים וועדות הערכה אישיות מול כל ילד והוריו, 3 פעמים בשנה, על מנת לשקף מה הצלחנו להשיג, ובאילו דרכים עלינו לפעול על מנת להשיג את ההתקדמות הנוספת אליה אנו שואפים עם הילדים.

בוועדות משתתפים הורים, צוות חינוכי מבית הספר, עו”ס משפחה והצוות של המועדונית (רכזת, מדריכות, עו”ס, ומנהלת הוועדה- רכזת מרכזי הלמידה).
אנו מדברים על כל הילדים ומתייחסים למס’ תחומים: לימודי, חברתי, רגשי ובאופן כללי מעלים קשיים שיש לילד ומציעים דרכי פעולה/תוכנית עבודה אישית לפתרון הקשיים, ומתקבלות החלטות על פיהן פועלים, כגון: הפניות לטיפולים שונים (קלינאית תקשורת, אבחונים שונים, בדיקת עיניים ,דרכי טיפול בבעיות התנהגות ועוד)

יש לציין כי מרכזי הלמידה פעלו במשך כל השנה ונתנו מענה לכל ילד באופן פרטני, כולל מערך של מורים מקצועיים להוראה מתקנת לילדי א’-ב’ שמסייע ברכישת מיומנות הקריאה והכתיבה, ולכיתות ד’-נוער הוראה מתקנת באנגלית, שפה וכן סטודנטים שסייעו בצמצום פערים והכנת ש”ב.

במסקנות וועדת סוף השנה נראה כי כל המעטפת הנ”ל הביאה את הילדים לשיפור משמעותי הן בפן הלימודי, החברתי, התנהגותי והן בפן האישי.
תודה לכל הצוות העוטף, בכל תחום, שדאגו כל השנה למעקבים צמודים, תשומת לב, ועבודה יוצאת דופן שהניבה פירות כאלו איכותיים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *