הרגע בו קוצרים את הפירות…ועדות הערכה בנגבה!

כל ילד הוא עולם ומלואו, שונה ויחיד במינו. לכן, בנגבה מכינים  בתחילת השנה לכל ילד תוכנית אישית המציבה יעדים להתקדמות ושיפור. פעמיים בשנה אנו מקיימים וועדת הערכה בהשתתפות הצוות,  המורים וההורים כדי לבחון מה היו ההישגים ומה צריך לשנות בתוכנית כדי לענות על צרכי הילד.

בשבוע שעבר סיימנו את  הסבב הראשון שלוועדות ההערכה. להלן מספר ציטוטים מהוועדות:

מחנכת: “הזלתי דמעה מהבנות (המדריכות). אמרו עליו דברים כ”כ מיוחדים, ממש מדויק. אתם עושים עבודת קודש.”

אמא: “רואה את ההתקדמות מבחינה רגשית ולימודית.. במועדונית הוא ממש נתרם בפן החברתי. בדרך לבית הוא משתף כל מה שהוא רוצה. בא למועדונית ברצון ובשמחה. רואה שיפור מתחילת שנה גם בשפה”

אמא: “אין מה להגיד. אני תמיד מקבלת מענה הולם. צוות שאין מה להגיד. זה לא מובן מאליו. תודה רבה לכל מי שנמצא בזום. על המאמץ וההשקעה שאתם משקיעים בילד ועוזרים לו.”

אמא: “אני ממש מרגישה שהילד מאוד רוצה לבוא למועדונית. מאוד אוהב את המועדונית. כל יום מבקש שניקח אותו. זה סימן טוב. טוב גם לילד וגם להורה. אני מרגישה רגועה שהוא במקום טוב. אין על המקום הזה. אני מאוד אוהבת שהבן שלי נמצא ב”פרנק לוי”. גם מהבנות וגם מאביה  (העובדת הסוציאלית) אני תמיד יכולה לקבל מענה”.


אמא: “ד. הרגישה בטוחה ללכת למועדונית כי יש לה חברים וצוות שהיא סומכת עליהם”.

על כל הצלחה וכל התקדמות של כל ילד וילדה בנגבה, חתום צוות שלם. צוות שעוטף, מלווה, מלמד ולא מוותר. כולם מעניקים לילדים תשומת לב והרבה אהבה בזמן שהם בנגבה, ובימי קורונה גם בזמן שהם נמצאים בבידוד בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *