כולנו אור אחד!

חג החנוכה הגיע, ובתי נגבה התמלאו באור!

בכל שנה, בחנוכה, אנו מעניקים פרסים לילדים שהצטיינו.  הפרסים הם על שם אווה וייל ז”ל שהייתה מתנדבת אצלנו בנגבה כמורה לאנגלית וחשבון. השנה החלטנו בשיתוף  עם ג’רמי בעלה , לקיים את התחרות  בין הקבוצות.

כשהודענו את הבשורה ההתרגשות הייתה באוויר, הילדים התגבשו בקבוצות שלהם ודאגו באופן יומיומי לעמוד בכל תנאי התחרות:
הקפדה על נוכחות רציפה , פעילות עקבית בתוכנית למידה 10 אצבעות (פלטפורמה דיגיטלית למתמטיקה), נראות הקבוצה הכוללת: סדר, ניקיון, תכני הלוחות, ערבות הדדית בין חברי הקבוצה ואווירה נעימה בין חברי הקבוצה, ובניית חנוכיה מחומרים ממוחזרים.  במהלך 3 השבועות בהן נערכה התחרות  דאג הצוות הבוחן לבקר בקבוצות בהפתעה, לבדוק את הפרמטרים השונים, ולתת ניקוד בהתאם.

התחרות הסתיימה בערב מיוחד, חגיגי ומלא התרגשות של הדלקת נרות, הצגת החנוכיות,  עדכון התוצאות והכרזת הזוכים! במפגש הקבוצות (שנעשה בזום), סיפר נציג מכל קבוצה על תהליך הכנת החנוכיה: באלה חומרים השתמשו, הנושא העומד מאחורי היצירה, על העבודה הקבוצתית, ועל המשמעות עבורם.

רגע ההכרזה היה מותח במיוחד ובסופו הוכרזו  הזוכים: קבוצת גפן הגיעה למקום הראשון עם ניקוד  מרשים בכל הפרמטרים  וזכתה בפרס של  1,000 ש”ח! במקום השני זכתה קבוצת אביב בפרס של 800 ש”ח, במקום השלישי זכתה קבוצת נועם  בפרס של 600 ₪.ושאר הקבוצות זכו ב- 150 ש”ח כל קבוצה.
כל הקבוצות יוכלו לבחור לנצל את זכייתם  מתוך רשימה של פעילויות לרווחת הקבוצה: חוגים חיצוניים, הפעלות, משחקי קופסא, משחקי חצר, ערב גיבוש קבוצתי ועוד!

אין ספק שפעילות חנוכה הקבוצתית חיזקה את הקשר בין הילדים, את הערבות ההדדית, את פעילות הלמידה בתוכנית 10 אצבעות, והכל- ברוח תחרותית חיובית ובריאה של חגיגה גדולה, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!

יעל אלון סגנית יושב ראש העמותה: “היה ערב מרשים מאוד, ערכי ויפה! שמחתי לשמוע חלק מהחניכים מציגים את העבודות. המשיכו כך!”

אנחנו רוצים להמשיך ולהודות בהזדמנות זו לתורמים הנדיבים שלנו שבזכותם אנו יכולים להמשיך ולספק לילדים היקרים שלנו פעילויות מעשירות, מלאות בתוכן, ולהמשיך לקיים את המוסד החשוב הזה שנקרא ‘נגבה’!
אם גם אתם רוצים לקחת חלק מוזמנים להקליק כאן ולקרוא על כל הדרכים בהן תוכלו לתרום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *