בוגרי נגבהה – גאווה שלנו, שליחות שלא נגמרת!

תוכנית הבוגרים שלנו דואגת לשימור וחיזוק הקשר עם בוגרינו במטרה ללוות, לכוון ולסייע, להם בתחילת דרכם החדשה.

התחלנו את שנת תשפ”ג במרץ ובנחישות להמשיך ולפתח את תכנית הבוגרים שלנו ואנו שמחים לעדכן כי הצלחנו לחדש קשר עם 46 בוגרים. אנו רואים בכך הישג ביחס ל- 26 הבוגרים שהיו אתנו בתחילת השנה שעברה. הקבוצה מורכבת: מצעירים המשרתים ביחידות שונות בצה”ל, משרתי שירות לאומי, ממשוחררים שכבר בתהליך חיפוש הכוונה ללימודים. ומחלק הנמצאים בעיצומם של לימודי תואר.

בחודש האחרון קיימנו שני מפגשי בוגרים לפי שתי קבוצות גיל: 18-20 ו-20-27, במטרה להעמיק את ההיכרות איתם, לחזק את הקשר בינם לבין עצמם, לשתף ולגייס אותם להיות מארגנים ויוזמים למען קבוצתם ובו זמנית לאתר צרכים או אתגרים שעבורם נוכל לתת כתף . כך אנו מבקשים לבנות מערכת תומכת ומובילה לצעירים שלנו.
שמחנו לשמוע מפי הבוגרים על ‘גאוות היחידה’, על משמעות עשיית העמותה בעיניהם ועל מידת ההשפעה של מדריכיהם בדרכם לבגרות, כמו כן דנו ביחד על רצונם לקיים ולחזק את הקשר עם העמותה ולתרום מצדם עבור ילדי נגבה בפעילויות משותפות.

בהמשך למפגשים המרגשים גובשו הפרויקטים הבאים :
המשך בניית וגיבוש קהילת הבוגרים, הידוק הקשרים האישיים תוך מתן דגש למענים רלוונטיים לצרכיהם, כגון סדנא לפיתוח מימנויות להתנהלות כלכלית נכונה, ראיונות אישיים להכוונה ללימודי תעודה או לימודים אקדמאים, ליווי בבקשות למלגות לימודים, יצירת פרויקטים משותפים לבוגרים עם חניכי העמותה מי עם הקטנים ומי עם הנערים ועוד. 

תודה מיוחדת למיכל פרץ, רכזת הבוגרים שלנו, על העבודה הרציפה וללא ליאות באיתור וביצירת קשר עם כל בוגר בלי לוותר על אף אחד, ועל ארגון המפגשים המוצלחים שנתנו לכולם טעם של עוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *