ועדות הערכה- סוף שנה

את ועדות הערכה אנו מקיימים שלוש פעמים בשנה: בתחילת השנה, באמצע השנה, וכעת, הגיע הזמן לועדות סוף השנה. הוועדןת מתקיימות בפורום מלא של הורים, עו”ס של המשפחה, מחנך/יועץ מבית הספר, ומלווים מהרווחה, יחד עם צוות נגבה: מדריכות, רכזת, עו”ס, מנהלת מרכז הלמידה, וסמנכ”ל החינוך.

בהן דנים בנושאים החברתיים, הלימודיים והרגשיים, מודדים  את העמידה במטרות שנקבעו במחצית השנה, בתחום ההוראה מתקנת, סדר היום בקבוצה, הכנת שיעורי הבית, מרכז הלמידה, האווירה בקבוצה בקרב הילדים, ועוד. 

דניאלה רבנסרי, מנהלת מרכז הלמידה: “מזה 5 שנים אני נוכחת בועדות הערכה, מתוכם 4 שנים אני מנהלת אותן. גם השנה אני יכולה לומר כי חל שיפור משמעותי אצל הילדים. המעקב המתמיד, ההתייחסות הבלתי פוסקת של הצוות לפרט, ההוראה המתקנת של מורים מקצועיים שמגיעים ללוות את הילדים- עושה פלאים. בייחוד השנה, ולמרות הקורונה, ישנו שיפור משמעותי אצל ילדי כיתה א’ שלא הספיקו ללמוד הרבה ערב המגיפה והסגרים. אני שמחה ומלאת סיפוק לנוכח הדבקת הפערים של הילדים בחומר הלימודי יחד עם שיפור יכולות הקריאה והכתיבה”

בקרב ההורים והמחנכים נשמע גם כן סיפוק רב מההתקדמות הניכרת בתחום החברתי, הרגשי, האישי והלימודי. המענה המקצועי שנגבה מספקת במעקב ובעבודה צמודה מול ההורים ובית הספר, בד בבד עם תשומת הלב הפרטנית של רכזת, 2 מדריכות ומורי ההוראה המתקנת בקבוצה של בין 12-14 ילדים, עושה את כל ההבדל ביחס לכיתה ממוצעת בבית ספר של מורה מול 30 ילדים.

תודה! תודה לכל צוות נגבה על עבודת הקודש . על חיפוש מתמיד אחר גורמים מקצועיים פרטניים עבור כל ילד שהוא עולם ומלואו . על ההתמדה, העבודה הצמודה ע”פ ההמלצות המקצועיות, החתירה למטרה, ובעיקר- האהבה הגדולה שאתם מעניקים לילדים בכל יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *