פותחים שנה חדשה ומיוחדת בנגבה

פתחנו את השנה בנגבה עם אתגרי הקורונה, אך יחד עם זאת עם הזדמנויות חדשות, חיוכים רחבים, והצלחות גדולות!

לשנה החדשה התכוננו ע”י ימי היערכות וגיבוש של הצוות הקודם יחד עם הצוות החדש שהגיע אלינו. הצוות למד תכנים חדשים, וקיבל כלים להתמודדות נכונה ולפילוס דרך צלחה לכל ילדי נגבה, ביניהם: סדנת מנהיגות, סדנת עו”סים בנושא ילדים בסיכון, סדנת מוטיבציה בזמן הקורונה, ועוד.

מדי יום אנו מקבלים למועדוניות שלנו כ- 200 ילדים המתחלקים ל-9 קבוצות של ילדים, ול-5 קבוצות של נערים. עקב ההנחיות והמשך הידוק הסגר והריחוק חברתי, אנו עושים מאמץ מיוחד על מנת להמשיך ולתת מקום של בית חם עבור כל ילדי נגבה! תחת כל הנחיות והקפדות משרד הבריאות כל הבתים שלנו פתוחים על מנת לאפשר לילדים שגרה יציבה, מעבדות מחשב מאובזרות ללמידה מרחוק, תשומת לב, פעילויות מעשירות, אוזן קשבת, ליווי, ומתן עזרה בחומר הלימודי. במהלך היום אנו דואגים להעניק לילדים ארוחות ביתיות, חמות ומאוזנות המורכבות מכל אבות המזון, המוכנות באופן טרי יום- יום במטבח המקצועי של בית נגבה.

אנו מקפידים לשמור על קשר יום-יומי עם הילדים אשר נמצאים בבידוד או שלא מגיעים למועדוניות עקב נגיף הקורונה, בודקים את מצבם, את מצב המשפחה וממשיכים לסייע ככל הניתן.  לילדים אשר שהו בבידוד, אף הכנו והענקנו ערכות פעילות הישר לפתח דלתם! על מנת לעזור להם להנעים את זמנם בתכנים מעשירים.

הצוות המסור של נגבה נחוש להמשיך בכל השנה להעניק, ללמד, ללוות ולסייע לילדים והנוער בדרך להצלחות חדשות, וחוויות משמחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *