שנה טובה !

ידידי נגבה, שותפים יקרים,
שמח לבשר כי מסגרות נגבה פתחו את שעריהם כמתוכנן בבאר שבע ובירושלים .250 ילדים ובני נוער חזרו אלינו בשמחה ובצהלה. שנת תשפ”ג החלה!

ויקח הי אלוקים את האדם וינחהו בגן עדן לעבדה ולשמרה” (בראשית פרק ב’ פס טו’)

 חגי תשרי, מהווים הזדמנות מצוינת לספר לכם ולהרחיב על תכנית העשרה בנושא “איכות הסביבה וקיימות”. במסגרת התכנית, יעסקו החניכים בנושא העומד בקדמת סדר היום העולמי ויובילו אותו, בשותפות אתכם, בני משפחותיהם והקהילה כולה.

תכנית ההעשרה תתמקד ב-3 היבטים מרכזיים: כלכלה, חברה וסביבה. דגש רב יושם על חינוך לאחריות לסביבה האנושית והטבעית בכלל ולסביבה הקרובה בפרט, על עשיה ונתינה, על ראיה רחבה כשמטרתה פיתוח זיקה גאווה ותחושת מעורבות ומסוגלות. התכנית תאפשר הרחבת אופקים ,פיתוח יזמות ויצירתיות, וכל זאת על מנת לחזק את הדימוי העצמי ואת האמונה בעצמם וביכולתם לחלום ,לעשות ולשנות.

כמובן ,נמשיך לשתף אתכם כדרכנו ,בעשייה ותוכלו לצפות ולעקוב אחר שלל הפעילויות. כולכם מודעים למשבר הכלכלי העולמי ובטח מבינים שהאתגר לא פסח על משפחות החניכים. בנוסף לקשיים הכלכליים הגאו-פוליטיים והביטחוניים באזור, אנו רואים שצורכי האוכלוסיות במצוקה הולכים וגדלים.

אנו בנגבה, מאמינים שלכל ילד מגיעה הזדמנות שווה וכי כל שותפנו מגויסים ומכוונים לאותה מטרה. כל אחד מכם מהווה מפתח להעלאת אחוז סיכויי ההצלחה של כל חניך בנגבה.

אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו, לחשוף את הפעילות לחברים נוספים, לשאול שאלות, לתת הצעות ולהמשיך להיות חלק משמעותי בפעולת נגבה. זוהי זכות עבורנו לשמש כשליחים שלכם בעשייה הכל כך צודקת עבור הילדים ומשפחותיהם.

בשם הועד המנהל, הנהלת נגבה וצוותיה, החניכים ומשפחותיהם, אני מבקש לאחל, לכם לבני משפחותיכם, לכל עם ישראל ולכל אדם באשר הוא, שנה טובה ומתוקה, שנה של הגשמת עצמית, שנה של שגשוג והצלחה, שנה של שלום ,אחווה ,אחדות ורעות.

תודה על תמיכתכם ועל נאמנותכם לאורך השנים. בזכותן, אנו שואבים עידוד וחיזוק בהפיכת חזון מייסדי נגבה למציאות טובה יותר עבור ילדי הפריפריה החברתית בארץ.

אליאב גייסמן- מנכ”ל עמותת נגבה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *