הכירו את אנשי הצוות בנגבה – ארי, מנהל תפעול

ארי ברמי
תפקיד: מנהל התפעול, 11 שנים בעמותה
נשוי ליהל, ואבא ל-3 ילדים בגילאי 12, 14, 16, עלה לפני כ- 17 שנים לארץ מצרפת.

ארי, מהו בעצם מהות תפקיד ‘מנהל התפעול’?
במסגרת העבודה שלי אני האחראי עלכל הפן התפעולי, כלומר כל התמאים הפיזים באמצעים הטכנים להתנהלות שוטפת ומיטבית, ושאינם בתחום הכספי או הפדגוגי.”

איך הגעת לנגבה?
“כשעליתי לארץ עבדתי כרכז של העולים החדשים בב”ש. במסגרת עבודתי חיפשתי עבור העולים מסגרת התנדבותית- וכך הכרתי את ‘נגבה’, התאהבתי בעמותה, והצעתי את מועמדותי כשהתפנתה משרה בעמותה.”

מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך בנגבה?
“אני מגיע להפתעה בכל יום! בכל בוקר אני לא יודע מה יקרה במהלך היום ולאן היום יוביל. כ”כ הרבה אנשים בעמותה פונים אלי בבקשות שונות ולפעמים גם סופר יצירתיות! לצלם, לערוך סרטים, לעזור לבנות פעילויות חדשות, פתרונות לוגיסטיקה, תחזוקה ועוד, על מנת שהילדים יקבלו את כל מה שהם צריכים  בתנאים הטובים ביותר.
כל היופי בעבודה בעמותה הוא זה שאנחנו עובדים עם אנשים לטובת אנשים ועסוקים בלעשות להם טוב, ולא יושבים כל היום מול המחשב או מול מיקרוסקופ באיזו מעבדה.”

מה הבקשה המאתגרת ביותר הזכורה לך?
“יש כל מיני בקשות מאתגרות, בעיקר דברים המגיעים בלחץ של זמן, כמו לערוך סרט בדקה ה-90  לפני אירוע מסויים. זכור לי ביום בו היינו צריכים לחגוג את חנוכת הבית למבנה הראשי של נגבה- וממש באותו הבוקר היו כאן עדיין טכנאים לסדר ולהרכיב מנורות ומערכות באודיטוריום! בסוף כמובן הספקנו לעמוד בזמנים.”

מהו ה”אני מאמין” שלך?
“מה שמוביל אותי הוא שאני מגיע לעבודה בכל יום במטרה לספק לאנשים מסביבי את כל מה שהם צריכים על מנת שהם יוכלו לעבוד כמו שצריך, להנות כאן, שהילדים יוכלו ללמוד כמו שצריך, שיאכלו ארוחה חמה, שסביבתם תהיה נקיה, ושכל יתנהל חלק.”

רגע שחימם לך את הלב השבוע?
“השבוע כשנכנסתי להעביר את חוג הצילום בקבוצת נועם, ניגש אלי ילד אחד במפתע ואמר לי: ”ארי, אתה באמת בנאדם טוב!” אותו רגע ריגש אותי מאוד ופשוט חימם לי את הלב. אלו הרגעים שגורמים לנו לעבוד קשה וכמה שיותר ”

מהו המאכל האהוב עליך?
רקלט כמובן! בגירסתו הכשרה: תפוח אדמה עם גבינה מותכת. זוהי ארוחה חברתית שמאוד כיף לאכול בחיק המשפחה. אצלנו בבית הכנסנו את המאכל כמשתה לכבוד חג הפורים כמסורת של פעם בשנה! והניחוח בבית…. אי אפשר לעמוד בפניו.”

איזו עובדה תפתיע אנשים לגביך?
“בהשכלתי אני בעל תואר שני בביולוגיה, אבל אף פעם לא עבדתי בתחום. גם מיד אחרי הלימודים כשגרתי בצרפת עבדתי בתחום ההדרכה כשהייתי מעביר קורסים במחשבים.”

2 Replies to “הכירו את אנשי הצוות בנגבה – ארי, מנהל תפעול”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *