לומדים חשבון ונהנים ? יש דבר כזה !

מאז הקמתה של “נגבה”, שמנו לנו כמטרה להנגיש בכל קבוצות הילדים את השימוש במחשב ככלי עזר לימודי, על מנת לספק גם לילדים שלהם אין מחשב בבית את ההזדמנות ללמידה ולהרחבת אופקים.
לפני כמה שנים, במסגרת חיפוש אחר טכניקות למידה חדשות ומעניינות אשר יאתגרו את הילדים ויהוו עבורם חוויה לימודית חיובית ומהנה, הזמנו את הנהלת חברת “מטיפיק” להגיע אלינו ולהכיר את פועלה של העמותה ואת הילדים. מאז ועד היום, כבוד הוא לנו כי חברת מטיפיק הינה שותפה מלאה הצועדת אתנו יד ביד בדרך מוצלחת ומניבה פירות דרך סביבת הלמידה שלה.     
סביבת הלמידה של מטיפיק מציעה פעילות אינטראקטיביות עשירות ומגוונות, המבוססות משחק, בה ילדי נגבה משתמשים באופן יום-יומי, לרכישת עקרונות וידע מתמטי.  

בחודשים האחרונים המערכת התחדשה והפכה למערכת אדפטיבית המתאימה את התוכן המוצג ברמה אישית לכל תלמיד באופן אוטומטי ודינמי. בנוסף, גם המראה הוויזואלי של הסביבה השתנה, והמשימות המתמטיות נראות היום אף יותר כמו משחק מחשב.

מה זה אומר מבחינת הילדים? למידה עצמאית בצורת משחק עדכני, מהנה ומאתגר, המייצר מוטיבציה להמשיך ולא להפסיק לתרגל!


שמחה, חניכה בת 10: “אני כל יום מחכה לזמן הלמידה בתוכנה כדי שאוכל להמשיך לשחק עם הדמות שלי! לא חשבתי שאני כל כך אוהב לתרגל חשבון”

רועי, חניך בן 9: ”בנגבה אני אוהב ללמוד חשבון עם מטיפיק, כך אני מרגיש שאני מבין את התרגילים בבית הספר הרבה יותר טוב”

דניאלה רבנסרי, אחראית מרכז הלמידה: “אין ספק כי במהלך השנה, יחד עם השיחות עם המורים והצוות החינוכי בבתי הספר, אנו רואים שיפור בתהליך הלמידה, בהבנה, ובציוני הילדים במקצועות החשבון. למטיפיק חלק גדול ובלתי מבוטל בהצלחה הזו.”
אנו מאושרים ומודים על שיתוף הפעולה המבורך עם חברת “מטיפיק”, ומקווים לעוד שנים רבות של עבודה פוריה יחדיו!

*התוכנה פעילה היום בלמעלה מ-60 מדינות בכל העולם, ובישראל הגיעה כבר ל-2000 בתי ספר, ובנגבה גם אנחנו זכינו בשיתוף הפעולה המצוין הזה המקדם את הילדים שלנו בכל יום בעוד צעד קדימה.
פרטים נוספים : www.matific.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *