ישראל תחת מתקפת טילים

חברים ושותפים יקרים,

מזה מספר ימים מדינתנו נתונה למתקפת טילים, ביום ובלילה, ובעיקר בערי הדרום. לפיכך קיבלנו את הנחיה לסגור את המועדוניות ומועדון הנוער שלנו, אבל הצוותים שלנו ממשיכים לעבוד.

אכן, אתמול צוותי נגבה באר שבע נפגשו בבית נגבה, כדי לרענן את נהלי החירום ולתכנן את הימים הקרובים של עבודה מרחוק עם הילדים והנערים .אנו יוצרים קשר טלפוני יומיומי עם הילדים והוריהם על מנת להקשיב להם ולהרגיע אותם לפי הצורך. הצוות הוכשר על ידי העובדים הסוציאליים שלנו וגם על ידי אנשי מקצוע אחרים, ללמוד להקשיב ולזהות רגעי מצוקה במהלך שיחות הטלפון, וכן להרגיע במקרה של לחץ או טראומה. למצבים מורכבים יותר, ההורים מופנים לשירותים עירוניים מיועדים לכך.

אליאב גייסמן, המנהל החינוכי, הודה אמש לכל אנשי צוותו על רצינותם ומקצועיותם. הוא הוסיף, “היום הוכחנו שוב את חוסננו למרות האתגרים העומדים בפנינו. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על המעורבות למען ילדי נגבה שלעתים קרובות מדי לאחרונה ,נקלעים למצבים קשים. למרות הלילות הקטועים בגלל האזעקות , והלחץ הגדול שמלווה אותן , אתם ממשיכים לעבוד ללא הפסקה מתוך מחויבות  לתפקידכם המשמעותי ובאופטימיות נפלאה. “

 כרגע הפעילות בירושלים נמשכת כרגיל, בהשתתפות מלאה מלאה של הילדים והנערים!

 זה מתאפשר לשמחתנו בין השאר ,הודות לקרבת המרכזים שלנו למרחבים מוגנים.

אנו מודים לכל ידידינו ושותפינו הדואגים לשלומם של ילדי  וצוותי נגבה. דעו כי התמיכה שלכם מחממת לב ומעודדת אותנו מאוד.

בתקווה שהשקט ישוב לארצנו במהרה, אנו רוצים לאחל לכם בריאות טובה וחג שבועות שמח !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *