יצאנו לדרך! התוכנית הפדגוגית התלת שנתי בעיצומה…

אחרי שהתחלנו את השנה החדשה בסערת הקורונה, התאמנו את עצמינו במהרה למציאות החדשה ויצאנו לדרך עם התוכנית החינוכית שלנו!
התוכנית התלת שנתית בשיתוף הרכזים ובנות השירות, מאפשרת לשמור על חידוש וריענון של התכנים בכל קבוצת גיל.
כעת, אנו שמים דגש רב על הפן החברתי, ולכן אנו בוחרים בפעילויות שתפקידן להעשיר את הידע של הילדים תוך כדי אינטרקציה של שיח, חשיבה, שיתוף פעולה ויצירתיות עם שאר הקבוצה!
הפעילויות המגוונות פותחות בפני הילדים עולמות תוכן חדשים, דמיון ללא גבולות, וחלומות רחוקים אך ברי השגה! יכולת המסוגלות של הילד, המיומנות, והדימוי העצמי גדלים ועתידים להוביל את הילדים הנהדרים שלנו למקומות רחוקים.

פתחנו את השנה בנושא המרתק של עולם הקולנוע!
הילדים עסקו ביצירה של שקיות פופקורן, הכירו את מגוון התפקידים הקיימים על הסט: במאי, מאפרת, תסריטאי, ואף גילמו אותם בעצמם. הם למדו כיצד לסדר את הסצינות השונות ולהתאים את הכתוביות הנכונות לסרט נע של סיפור ‘כיפה אדומה’.

זוכרים לפני ימי הקורונה כשהיינו הולכים לסרט בקולנוע? הילדים המוכשרים שלנו למדו להכין סרטוני ‘טריילר’ בנושא הקורונה, כמעט כמו בפרסומות שלפני הסרט באולמות הקולנוע 😉
אלכוג’ל ומסיכות מעולם לא שווקו בצורה יצירתית יותר!

מה עוד?אצלנו כולם היו תסריטאים! הילדים למדו כיצד להעלות את הרעיון שלהם על הכתב, ליצור דיאלוגים בכתב ועוד. (שפילברג כבר מזמן קטן עלינו…)

כשהילדים חווים הצלחות ונוכחים לדעת כי גם הם יכולים לעשות דברים שלא חשבו שאי פעם יצליחו– עתידם נפרש לפניהם, וכל מה שהם צריכים לעשות הוא רק להעז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *