בנגבה תומכים בלימודים, גם כשהם מרחוק!

הלמידה מרחוק מאוד קשה לילדים. הישיבה הרצופה מול המחשב, הקושי להתרכז, ובעיקר החוסר החברתי והלבד בבית. כמו כן קיימות משפחות בהן ההורים עובדים כל היום ולכן אינם נמצאים בבית כדי לסייע לילד ללמוד ולהתמודד, או לחילופין משפחות שלא קיים ברשותם אמצעים טכנולוגים- מחשב או אינטרנט, בכדי להתחבר ולהיות זמינים לשיעורים און-ליין.

עקב המצב החלטנו לפתוח חלק מהמועדוניות גם בשעות הבוקר לפי הצורך. ראינו כי ההגעה של הילדים למועדונית מעלה את המוטיבציה שלהם ללמוד, מספקת להם סביבה לימודית נאותה, שומרת על שגרה, וכי הנוכחות בחברת ילדים אחרים מקלה עליהם! המדריכים שלנו ממתינים להם כאן לוודא כי הם מתחברים לזום ולשיעורים המכוונים בזמן, לכוון, לעזור ולסייע בחומר הלימוד ובכל הנדרש. לשרה, ילדה בת 9 מבית סמואל זה עושה את כל ההבדל :” איזה כיף ללמוד יחד עם ילדים אחרים ולא לבד בבית, שם אני לא מצליחה ללמוד בכלל”.

על מנת להתאים את עצמינו למצב ובמהרה, הצטיידנו באמצעים הטכנולוגים הנדרשים: מצלמות web מיקרופונים ואוזניות. אנו רוצים להודות לבנק מזרחי טפחות אשר בכל שנה תורם לנו תרומה מיוחדת, והשנה בהתאם לצורך תרם לנו את התוספות הטכנולוגיות האלו על מנת שהילדים יוכלו להתחבר ללמידה מרחוק. מעוניינים גם אתם לתרום לילדי נגבה? הקליקו כאן

למשפחות הילדים אשר נמצאים בבית בתקופה זו וידם אינה משגת, תרמנו 10 מהמחשבים שלנו (!) על מנת שיוכלו להתחבר וללמוד מרחוק בהתאם למציאות החדשה. שירה, אמא ל-3 ילדים במועדונית: “אין לי מילים להודות על המתנה הנפלאה הזו, מעכשיו יהיה הרבה יותר קל להתמיד בקצב הלימודים עם הכיתות של הילדים”

בנוסף, הודות לתורמת מיוחדת ומכובדת שרצתה לעזור ולתמוך, הצלחנו להעניק 2 מחשבים ניידים חדשים ל-2 נערות ממועדון הנוער שלנו! אסתר והודיה, הנערות נדהמו מרוחב הלב של התורמת, ולא הפסיקו להודות ולהתרגש מההזדמנות המיוחדת שנתנה להן להמשיך ללמוד, להתקדם ולהשיג את כל מטרותיהן בעזרת המחשב החדש! להמשך קריאה על הודיה | להמשך קריאה על אסתר   

אליאב, הסמנכ”ל הפדגוגי של העמותה: “הקורונה מביאה עמה אתגרים חדשים המאלצים אותנו להתכוונן, לתכנן מסלול מחדש ולחשוב מה אנו יכולים לעשות על מנת להקל על הילדים והמשפחות תוך כדי תנועה ובהתאם למציאות המשתנה. בינתיים הצלחנו להיערך ולהשיג את כל המטרות שלנו עבור הילדים, ואני בטוח כי בעזרת הצוות הנחוש והמסור של נגבה יחד עם התורמים היקרים שלנו, נמשיך בכך לאורך כל השנה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *