שניים מנערי נגבה הקליטו קליפ מוסיקלי, וזכו להעצמה בזכות המוסיקה

אדיר בן ה-16 ותאיר בת ה-15  אינם מאלה הנהנים מאור הזרקורים. ההיפך הוא הנכון. שניהם, בני נוער חמודים ומופנמים המעדיפים לפנות את הבמה לאחרים.  ולמרות זאת, כל אחד מהם עשה צעד גדול קדימה,  בדרך בלתי צפויה: הם השתמשו בקולם בשירה באופן מרשים, והעצימו את הבטחון העצמי שלהם.

מימין לשמאל : אדיר, מרל מאור, תאיר, ג’יזל אללוף והןדיה אחת המדריכות של מועדון הנוער

מסעם המוסיקלי החל בשנה שעברה כשנגבה הציעה לבני הנוער לקחת חלק בסדנת מוסיקה כדי שיכירו גישות פורמליות  של מוסיקה קולית וכלית (אינסטרומנטלית). בעקבות הסדנה הוקמה להקת הנוער של נגבה, שתאיר ואדיר הנמנו על חבריה. בחלק מהופעות הלהקה שרו  שניהם דואטים.

“השירה בסדנה ובלהקה עזרה לי לרכוש בטחון,”  נזכר אדיר ” “התחלתי להרגיש בנוח לפני אנשים. כאלה שהכרתי וכאלה שלא.  השירה אפשרה לי להרגיש בטוח בעצמי.”

תאיר ואדיר נהנו כל כך בתכנית המוסיקה שאדיר הציע למירל מאור מנחה הסדנה  שהם יקליטו ביחד שיר ואפילו יכתבו שיר בעצמם. ובאמת, תאיר ואדיר הקליטו לא מזמן גרסת קאבר לשיר הישראלי “תפסת לי מקום” של הזמר בניה ברבי ועכשיו הם עובדים  עם מירל על כתיבת לחן לשיר שהם חיברו, אותו יקליטו בהמשך השנה.

“הקלטת הקליפ אפשרה לנו לבטא את הכישרון שגילינו בעצמנו ולהפוך אותו למציאות” אומרת תאיר “הניסיון היה ממש כייפי, ולמדנו איך להוציא מעצמנו את הטוב ביותר. אני מרגישה שהתפתחתי כל כך באמצעות תוכנית המוסיקה.  זה יעזור לי בעתיד בכל דבר שאעשה.”

תפסת לי מקום הקליפ הראשון של תאיר ואדיר

אנו שולחים את תודתנו לג’יזל אלאלוף, המתנדבת המסורה שלנו, אשר יזמה והובילה תוכנית זאת ויוזמות תרבותיות נוספות. תודה נוספת ליואל קרסו  שמימן פרויקט זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *