הנוער של נגבה התכבד במשחק כדורגל בינלאומי וקבלו שיעור לחיים

25 חברי קבוצת הנוער של נגבה נהנו מחוויה מיוחדת במינה כשהיו אורחי משחק הכדורגל הבינלאומי בין נבחרת ישראל לנבחרת אלבניה. משחק שהתקיים באצטדיון טרנר בבאר שבע.  זאת לא הייתה רק החוויה להיות חלק מ-16,000 אוהדים מריעים, אלא שיעור לחיים מעל ומעבר לחוויה הספורטיבית.

אליאור בן ה-11 אמר בסיום המשחק: ” למדתי כמה חשוב להיות אחראי ובעל משמעת עצמית. צריך להתאמץ אם רוצים להשיג משהו.”  והוא דיבר לא רק על ספורט. הוא וחבריו מודעים לכך שכדי להיות ספורטאי מקצועי נדרשים משטר של תזונה בריאה  ותכנית אימונים מפרכת. אליאור התייחס גם להוראות הנוקשות והעבודה הקשה לה נחשפו הוא וחבריו כשסיירו בחדרי ההלבשה המרשימים באצטדיון טרנר מלווים בשחקני שתי הקבוצות, צפו בשחקנים כשאלה ביצעו תרגילי חימום לקראת המשחק, ואחר כך כשלקחו חלק בטקס שהתקיים לפני המשחק על השדה.  המשחק המרגש הסתיים בניצחון  2-0  לישראל.


גם אוראל בן ה-12 השתתף באירוע. אוראל משקיע זמן רב באימוני כדורגל, לאחר שהתקבל לאחת מקבוצות נבחרת הצעירים של הפועל באר שבע, הודות לתכנית נגבה: “חלומות”  – לגלות את המקצוע שלי.  תכנית  “חלומות” מעודדת את ילדי נגבה לממש את ציפיותיהם לגבי תחומי העניין שלהם, ומאפשרת להם להתנסות בתחום בו הם שואפים לעסוק, בכוונה לבנות את אמון כל ילד ביכולותיו. כדברי אוראל:  “בעוד מספר שנים כל נגבה תבוא לצפות בי משחק במגרש. החלום שלי הוא להיות בדיוק כמו השחקנים אותם פגשנו זה עתה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *