אוראל חניך נגבה מגשים את חלומו וזוכה לשחק בקבוצת כדורגל בזכות תכנית נגבה “חלומות”

אוראל עם אילה, מדריכה בנגבה, לפני משחק.

מאז שהוא זוכר, אוראל בן ה-12 חלם להיות ספורטאי מקצועי. במגרש הכדורגל כל הילדים חיקו את התנועות של השחקנים הנערצים עליהם, חברי קבוצת הפועל באר שבע, אלופת ישראל בכדורגל. אוראל התבלט בין חבריו בכישרונו כשחקן. בעוד שמרבית הילדים ויתרו על חלומם לשחק באופן מקצועי,  אוראל דבק בחלומו. “תמיד רציתי להיות שחקן מקצועי. התאמנתי הרבה וברצינות כל חיי כדי להגשים את חלומי.”  אומר אוראל.

אוראל הצטרף למועדונית פרנק לוי של נגבה לפני שנתיים, בעקבות שתי אחיותיו. “בהתחלה כשרק הגעתי לנגבה, פחדתי שזה לא יתאים לי,” הוא נזכר “אך עם הזמן התחלתי להרגיש בבית. גם השתפרתי בבית הספר בזכות השיעורים הפרטיים שאני מקבל בנגבה. בנגבה אנחנו משחקים כדורגל כל שבוע במשחק כדורגל אמיתי, וזה מה שאני הכי אוהב.”

הצוות של נגבה  התפעל מכשרונו של אוראל, וסייע לו להתפתח בתחום במסגרת פרויקט “חלומות” – לגלות את המקצוע שלי.  ” הפרויקט נועד לעודד ילדים לממש את ציפיותיהם לגבי תחומי העניין שלהם, ולאפשר להם להתנסות  בתחום בו הם שואפים לעסוק” אמר יהודה דן, רכז המועדונית. ” הרעיון המרכזי הוא לבנות את אמון הילד ביכולותיו ולעודד אותו לא לחשוש לפתח את שאיפותיו.”

צוות נגבה קבע פגישה במשרדי הפועל באר שבע, וביחד עם אוראל פגשו את ערן, המאמן האחראי על תכניות מיוחדות בקבוצה. הם גם פגשו  כמה שחקנים. אוראל הגיע לפגישה מוכן, עם רשימת שאלות וציפיות להתקבל לפרויקט. ערן מצדו הדגיש שהוא מייחס חשיבות עליונה לכך שאוראל יהיה ילד טוב ותלמיד טוב.

אוראל עשה רושם טוב בבחינה והתקבל לשחק באחת מקבוצות הנוער. מועדון הפועל באר שבע ויתר לו על התשלום השנתי. אוראל מוביל את קבוצתו לניצחונות והוא בדרך להגשמת חלומו.

” פרויקט החלומות הוא משהו משהו” הוא אומר ” הודות לנגבה חלום חיי מתגשם”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *