עומר מאור – חתן פרס באר שבע לנוער מתנדב 2018

עומא עם ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ’

בטקס שנערך ביום 21/3/2018 , העניק ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ’  את פרס באר שבע לנוער מתנדב ל-31 בני נוער מצטיינים מהעיר כולה. ביניהם  היה עומר מאור, חבר מועדון הנוער של נגבה.  עומר בן ה-17  לוקח חלק בפעילות בנגבה כבר מכיתה ב’. הוא ממלא תפקיד פעיל במיוחד בתכנית ההתנדבות של מועדון הנוער – “נתינה לקהילה”.

נדב אלהרר, רכז הנוער מציין: “עומר הוא מקור לחיקוי לכל ילדי ונערי נגבה, הוא תמיד מחפש איך לעשות טוב ולסייע לאחרים.  חבריו לקבוצה נדבקו ממנו בחיידק, וכעת כולם מתנדבים באופן קבוע במהלך השבוע”.

חברי מועדון הנוער של נגבה מבקרים  באופן סדיר  תושבי שכונה קשישים ואנשים הרתוקים לבתיהם, ומסייעים להם במידת הצורך.   הם מתנדבים  גם בפרויקטים נוספים  בקהילה.

כיוון שלנגבה חשוב להקנות ערכים של אחריות ומחויבות לחברה מגיל צעיר, אפילו ילדי המועדוניות בני שש עד שתים עשרה, מבצעים פעולות התנדבות כל אחד לפי יכולתו.

עומר, זוכה הפרס, הפנים ערכים אלה  וממלא אותם מעל ומעבר. ובמילותיו שלו: “בנגבה התפתחתי להיות אדם טוב יותר. למדתי איך לדבר בכבוד ובנימוס לאנשים ולחשוב על צרכיהם.  קבלת הפרס הייתה מיוחדת ורגשה אותי מאד. זה מעודד אותי להמשיך להתנדב ולתרום לאחרים עוד יותר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *